logo uplneovsem

Seznam, najdu tam co hledám/neznám

10. 01. 2011

Seznam.cz vyrukoval s nový sloganem a reklamním spotem. Ehm. Proč?

Původní, zažitý a zlidovělý slogan Seznam.cz - najdu tam, co neznám se nyní mění na Seznam.cz - najdu tam, co hledám

Proč je to špatně?

a) proč měnit něco co funguje?
b) Seznam má jistě své postavení na trhu. Mnozí lidé stále považují Internet = Seznam, ALE pro ostatní laickou veřejnost se aspoň Seznam odlišoval tím slogan od své hlavní konkurence Google právě oním sloganem = odlišností. 
c) stejný slogan využívá Google - opravdu v Seznamu na nic lepšího nepřišli?

Na Seznamu lze najít jistě spoustu zajímavých služeb kolem dokola od firem po zboží, ale vyhledávání uričtě nijak světoborné. Všichni určitě potvrdí, že Google má daleko relevantnější výsledky vyhledávání.

Proč se tedy Seznam snaží dostat do jiného rybníčku? Navíc obsazeného?

A ta reklama, reklamní spot?

Na takovou firmu jako je Seznam se podobný krok opravdu nehodí. Člověk by čekal něco kreativního ve stylu Vodafonských spotů a ne jakési efektní klišé, které představuje snad jen novinky (bulvární plátek se spoustu trapných hloupých komentářů) a vytvoření emailu. Nicméně na vyhledávání vůbec nepoukazuje.

Sezname! Krok vedle ...

S novou kampaní přichází Seznam.cz v době, kdy konkurenční vyhledávač Google posiluje pozici na tuzemském trhu. Google podle statistiky TopList z loňského podzimu od začátku roku 2010 zvýšil svůj podíl o sedm procentních bodů na 44 procent. Jeho podíl zahrnuje i vyhledávání prostřednictvím portálu Centrum.cz, který využívá jeho technologii. Naopak podíl Seznamu klesl o 3,4 bodu na 53,2 procenta.

Přidat komentář

Autor:
   
Email:
    // povinný, neveřejný
WWW:
   
Příspěvek:
   
Opište kód:


Další články téma:

Copyright 2011-2013 - Všechna práva vyhrazena - UPLNEoVSEM.cz
RSS